A.     Έβγαλα από λάθος ένα παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) και θέλω να το ακυρώσω

Δεν υπάρχει πρόβλημα εάν εκδώσαμε λάθος απόδειξη ή τιμολόγιο, το πρώτο βήμα είναι να κάνουμε ακύρωση του λάθος παραστατικού.

Σημείωση:Εάν έχετε επιχείρηση Φιλοξενίας (πχ. δωμάτια ή ξενοδοχείο ή Airbnb) πρέπει πρώτα να ακυρωθεί ο Φόρος Διαμονής:

1.       Από το αριστερό μενού πηγαίνουμε ΚΙΝΗΣΕΙΣ -> ΦΟΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ή ΕΣΟΔΑ

2.      Από τη λίστα που εμφανίζεται στα δεξιά, επιλέγουμε τον Φόρο Διαμονής που θέλουμε να ακυρώσουμε και από τις Ενέργειες πάνω δεξιά επιλέγουμε την ΑΚΥΡΩΣΗ.

 

Στην συνέχεια ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα που αφορούν όλες τις επιχειρήσεις.


1.       Από το αριστερό μενού, πηγαίνουμε ΚΙΝΗΣΕΙΣ -> ΠΩΛΗΣΕΙΣ ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

2.       Επιλέγουμε το παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) που θέλουμε να ακυρώσουμε και κάνοντας κλικ στις τελίτσες που βρίσκονται πάνω δεξιά επιλέγουμε:

Α. Αν το παραστατικό που θέλουμε να ακυρώσουμε έχει εκδοθεί την ίδια μέρα, πατάμε ΑΚΥΡΩΣΗ και μετά πατάμε ΕΚΤΕΛΕΣΗ ώστε να εκδοθεί το απαραίτητο ακυρωτικό παραστατικό, χωρίς να χρειάζεται κάποια επιπλέον ενέργεια για την ακύρωση.

Β. Αν το παραστατικό που θέλουμε να ακυρώσουμε ΔΕΝ έχει εκδοθεί την ίδια μέρα πατάμε ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ και μετά πατάμε ΕΚΤΕΛΕΣΗ για έκδοση του Πιστωτικού Τιμολογίου ή Απόδειξης. Στην συνέχεια πατάμε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ , χωρίς να χρειάζεται κάποια επιπλέον ενέργεια για την ακύρωση.

Σημείωση: Μετά την Ακύρωση ή τον Μετασχηματισμό ενός τιμολογίου ή απόδειξης, θα πρέπει να εκδώσουμε εκ νέου ένα παραστατικό με τα σωστά στοιχεία.